Cocoon, Beni Sallasana

Bi' gün gene depresyondayım, gene beş altı gündür yatağımdan çıkmamışım. Uyandığımda yorganın içinde geceden kalma bardaklar bulduğum kötü zamanlarımdan sadece biri. Youtube'da ordan oraya zıplıyorum ve karşıma bir ikilinin videosu çıkıyor. Hangi şarkıyı çalacaklarını çekilişle belirliyorlar ve karşımda benimkinden siyah olmasa da siyah beyaz bir yatak odasında bu ikili birden şu harika şarkıyı söylemeye başlıyorlar. İlk dinleyişte sözlerini ezberime atıyorum, şarkıyı tekrara alıp aylarca depresyonumda süzülüyorum.


Ben böyle folk, indie tarzı hafif müziği seviyorum. Kesinlikle müziklerini tanımlayacak uzmanlığa sahip değilim. Ama en azından bu şarkının benim birkaç ayımı delik deşik ettiğini söyleyebilirim. Myspace'te üyeliğim olduğu zamanlarda sürekli albümlerinde olmayan şarkıları dinleyip aptal aptal övgü mesajları bile atıyordum. Evleneceğim zaman dans şarkımızı onlar söylesin istemiştim. Fakat mesajlarıma cevap alamadım. Bunun kısa bir süreliğine de olsa beni evlenmekten soğuttuğunu da söyleyebilirim.

Albümlerine "My Friends All Died in A Plane Crash” ve ”Where The Oceans End” diye isim koyan bu tatlı Fransızlar, seslerini yeterince kısıp bazı çöküş anlarımda hâlâ tek dostum oluyuyorlar.

Gel bakalim Mark, sen de gel Morgane; şuraya oturun da iki çay söylim size. Canınız sağ olsun.

Hiç yorum yok:

Bana Yaz

Ad

E-posta *

Mesaj *