Tere Değil Belki Ama Ter Kokusuna Son

Benim bir projem var, yeni belediye başkanına bu projemden mutlaka bahsedeceğim. Metroya girerken geçtiğimiz turnikeler biraz daha yükseltilmeli, demir çubukları ter kokusunu önleyen roll-on'lardan oluşmalı; yazın akbili basan koltuk altı temizlenmeden metroya girememeli.

Kim ter kokusu için hangi çözümü kullanıyor, bilmiyorum; ama ben yıllardır Lady Speed Stick denen mucizeyle kokmadan yaşıyorum. Hiçbir mum ya da roll-on, o jel kadar faydalı değil bence. Ancak bir gün bir yazı okudum ve kokuşmamak için kullandığımız bütün o ürünlerin içindeki kimyasalların meme kanserine sebep olabileceğini öğrendim. Hayatın boyunca ter kokmayı, kanser olmaya tercih edersin sanırım; ben ediyorum. 

İnternette biraz araştırma yaptım; tamamen doğal ürünlerden kendi koku önleyicini yapman da mümkün, ama ben daha kolay bir yol aradım, satın almak gibi. Sonra Gratis'ten şu aşağıda görülen miniği alıp denedim. İçinde doğal mineral tuzlardan başka hiçbir şey yok. Her türlü yapay kokudan nefret eden birisi olarak beni en sevindiren kısmı ise parfümsüz olması.



Bu ürün sana terlememe garantisi vermez elbette, insansın, terle. Geçen gün teyzemden öğrendiğim kadarıyla insanın teri kokmuyormuş zaten, oradaki bakteriler koku yapıyormuş. Bu tuz da oradaki bakteri oluşumuna karşı vücudunu koruyor işte. Kokusuz ve renksiz olduğu için, kadın, erkek, genç, yaşlı herkes kullanabilir. Tek yapman gereken tuzun kafasını biraz ıslatmak ve sürmek, o kadar.
  

Kanser tedavi merkezlerinin de tavsiye ettiği bu doğa dostu tuzu gözüm kapalı kullanmaya devam edeceğim. Biraz daha yeşil yaşamak için ayıracağın 5-6 liran varsa sen de gel.

1 yorum:

Sezin Tabbikha dedi ki...

Kullan dedin, kullandık. İlk önce biraz korktum açıkçası. Çantama normal kanserli deodorantımı da koydum. Gün içinde bir sürü kez terlememe rağmen hiçbir şey kokmadım! Parfüm ve deodorant kokularımın karışmasından da kurtuldum. Kıyafetlerimdeki deodorant kalıntılarından da kurtuldum. Beni kurtardın Duyduk Be! Darısı diğer okuyucuların başına.

Bana Yaz

Ad

E-posta *

Mesaj *