İşten Sonra Duş

İlkokuldayken uyku problemim vardı ve kendi kendime konuşma alışkanlığımı sanırım o gecelerde geliştirdim. Yatakta her gece kendime bir Siyaset Meydanı düzenler, biraz anladığım hangi konu varsa başka karakterlere bürünüp tartışmaya başlardım.

Ev değiştirdiğimizde uyku problemim nedense bitti; ama kendi kendime konuşmak üzerime yapışmıştı bi' kere. Evde yalnızken, banyoda ya da tuvaletteyken sürekli bir şeyleri savunduğum konuşmalar yaptım kendi kendime. O yüzden bir saate yakın tuvalette kaldığım için hep dalga konusu oldum evde.


Yıllardır hep bir şeyler yazıp duruyorum ama son zamanlarda düzenli olarak her akşam kendimi odaya kapatıp hikâye yazıyorum. Şunu fark ettim ki hikâyeyi bitirip duşa girdiğimde duştaki konuşmalarım hikayedeki karakterlerle oluyor. Onlarla yazdıklarımı tartışıyorum, beğenmedikleri bir şey varsa suya not alıyorum ve ertesi gün değiştiriyorum. Önerilerini dinleyip, bir sonraki hikâyede onların kurgusuyla yola çıkıyorum. Birileri beni ele mi geçiriyor, bilmiyorum. N'aparlarsa yapsınlar aman!

Sabah kalkıp duş almayı çok korkunç bulan biri olarak, bir işi bitirdikten sonra duş alıp o işle karşı karşıya kalmanı ve işi işinle karşılıklı oturup değerlendirmenizi tavsiye ediyorum. Sıhhatler olsun.

Hiç yorum yok:

Bana Yaz

Ad

E-posta *

Mesaj *