Kış Bokuna Kış Botu

Sporcum'da çalışmaya başlayana kadar kar botu anlayışım botun, çizmenin üzerine geçirilen ince çoraptan ibaretti. Karda, buzda yürüyebilmenin tek yolu bu zannederdim. İşin içine girince bu amaca hizmet eden, işini de iyi yapan botlar olduğunu gördüm, vallahi cahillik!

Tipleri genellikle çok çirkin olan bu botlar sayesinde kışın da yollarda yere bakmadan yürümek mümkün. Sorel, Merrell, Head, Helly Hansen gibi markalar en kaliteli ve en pahalı kar botlarını üretiyor. Bir de Moon Boot'lar var ki insana aynı anda "anaa çok tatlı" ve "ıyy bu ne be?" dedirtebiliyor. Benimkiler Sorel Tivoli High modelinden. Tüm o kocaman plastik tabanı ve burnuna rağmen bulabileceğim en kibar kar botu bu herhalde. Ayrıca 35 numara ve yeşil olması da cabası! Hem de sadece karda değil, yağmurda da giyiyorum. Plastik inşaat botlarından daha konforlu, daha sıcak ve daha su geçirmez olduğuna benim şüphem yok. Az önce geldim yağmurdan.


Bu botlar, eğer iyisinden almak istiyorsan biraz pahalı. Küçük ayakların yoksa ve outlet'ten beşte biri fiyatına alamıyorsan, markaların ya da mağazaların kampanyalarını kollayabilirsin. Park etmiş arabalara tutunmadan karda yürümeyi başaramayan Simay, tavsiye etti.

Hiç yorum yok:

Bana Yaz

Ad

E-posta *

Mesaj *